czwartek, 24 kwietnia 2014

Pokój Diegitosa - lewy kąt :)


Ku zadowoleniu (lub nie) niektorych osob zaczynamy powoli odkrywac cztery kąty Diegitosa.
Dzis post lozkowy :).


Diego nie ma wogole zamiaru spac w swoim ogromnym lozku.
Za to bardzo chetnie sie na nim bawi.
Nauke samodzielnego spania (nie w lozku z rodzicami a samemu i w osobnym pokoju)
odkladamy i przekladamy znajdujac wciaz jakies nowe "ale".
No bo jak mozna uczyc dwu latka osobnego spania gdy za niespelna 3 tygdonie przez 12 dni bedzie MUSIAL powrocic do spania w jednym lozku z mama? 
No powidzcie sami czy ma to sens?
 Oczywiscie, ze nie :)
To samo zreszta dotyczy odsmoczkowania!
Najpierm byla przeprowadzka teraz jet wylot do Polski....
Napewno po powrocie do Wloch sie odsmoczkujemy, odpieluchujemy i bedziemy spac osobno.
Wierze, wierze, wierze, ze nam sie uda! :D :D :D
Ok. To by bylo na tyle.
Koniec bujania w oblokach.
Powracamy do ..... lozka :-).









Posciel - Ferm Living
Girlanda - Jysk
Tshirt - Zara baby
Koszula - Byblos kids
Spodnie- Prenatal
Buty - Walk Safari

27 komentarzy:

  1. Piękny pokoik, ale i tak najbardziej jestem zauroczona Diegiem i jego nową fryzurą!! Boska, tak samo jak boski jest Diego! No i koniecznie mi napisz gdzie się w tej Polsce będziecie podziewać. Chciałabym Was spotkać!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia od Oswiecimia poprzez Katowice az do Krakowa!
      Super bylo by sie spotkac :)))))

      Usuń
    2. o To moje okolice ;D Fajne te skrzynie pod łóżkiem.

      Usuń
    3. Jaki swiat jest maly. Ania a skad Ty jestes? :)

      Usuń
    4. Mały to mało powiedziane :P Ja z Psar to pod Trzebinią ;D Zapraszamy na kawę!

      Usuń
  2. Ale z Niego przystojniacha!
    Jaką ma dużą stopę. Jaki rozmiar butów nosicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj niespelna dwu latek ma ogromna stope. Nr 25/26.
      Przeraza mnie w jakim tepie rosnie!

      Usuń
  3. Pościel jest przepiękna! A Diego w całej okazałości cud-malina😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie za bardzo nie bylam przekonana do tej poscieli i nadal nie jestem w 100% zakochana. Moze to brak przescieradla do kompletu? :)))

      Usuń
  4. Świetnie wyszło ! a Diego zwala z nóg ! buziak

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa wcięło mi tekst ..a Muminki kochamy ! i ciągle słuchamy w aucie :) buziak

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna tonacja kolorystyczna. Bardzo mi się podoba :) A czy ściana w paski to tapeta, czy malowana? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malowana przez tate Diegitosa.... podobno nigdy wiecej sie podobnej pracy nie podejmie.... podobno hihi :)

      Usuń
    2. Dobra robota pana Taty! Chyba go wypożyczę :)

      Usuń
    3. buahahaha! Mój też poweidział, że nigdy wiecej malowania pasów :D zobaczymy :D
      pokój jest czadowy, mega mi się podoba! łóżko jets ekstra! U nas też problem ze spaniem w swoim wyrze i też tą naukę przekładamy, bo nigdy nie ma odpowiedniego momentu ;)
      Najgorsze, że ja młodego tak przyzwyczaiłam jak tatuś był w rozjazdach :/ na szczęście tatuś nie jest tego świadomy ;)

      Usuń
  7. Bardzo ciekawa i niestandardowa pościel :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudowna pościel,taka niespotykana :))
    Cudo normalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łamacz serc ♥ :) taki przystojniak że zwala z nóg!!! A pokój prześliczny!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwa ostatnie zdjęcia są cudne, minka i fryzura Diego the best, pewnie by się nie ucieszył z moich słów, ale do schrupania jest ;)
    Super wyglada łozko, wielkie i pewnie wygodne.
    Ja lubię materiał tej pościeli i chętnie przygarnęłabym jeszcze tę w chmurki :)
    W końcu mam bilet !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pokoik. I zdjęcia tez super. Czekamy na więcej! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ma cudowną fryzurkę!!! piękniś mały :)
    pokój super, chcemy więcej!!!!
    a co do spania my na szczęście nie mieliśmy tego problemu i Kuba śpi od roku sam w pokoju uffff, cieszę się że mnie to ominęło bo wiem jaka to jest rozterka później.. :*
    Trzymamy kciukasy :*

    OdpowiedzUsuń
  13. baaardzo very najs!!!! buziaki dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz mówią, że w łóżku nie tylko się śpi więc Diego się w nim bawi :D Bardzo ładny ten kąt lewy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna pościel! Tia...zawsze znajdzie się "coś" :-) u nas trzylatek śpi z nami, roczniak sam w swoim łóżeczku i pokoiku chłopców. Starszy duł smoka dłługggo, młodszy wcale. Do tej pory lata w pieluchach i ma wyparcie na nocnik, młodszy posadzony już się załatwia. Więc każdy w swoim rytmie. A smoczek tak zaczął mnie irytować, że pozostawiony na blacie, chwyciłam, przecięłam i odłożyłam. Kuba po wzięciu do buzi stwierdził, że się popsuł i wyrzucił go do śmieci. I tyle w tym temacie:-))))))

    OdpowiedzUsuń
  16. ale pięknie <3
    świetna pościel
    dawaj resztę pokoju!!!!
    a Diego i jego fryz mnie rozwalił, jest przecudny!

    OdpowiedzUsuń