sobota, 3 maja 2014

Meble + pomponowy szal :)

Uwielbiam jasne domy, mieszkania. 



Nasze poprzednie bylo ciemne.
 Salon zolty. Sypiania fukcja.
Dwa balkony nad oknami. Nie moja bajka.
Obecne jest jasne. Biale.
Wybierajac meble do pokoju Diegitosa kierowalam sie przede wszystkim kolorem. 


Drewniane surowe polki na poczatku chcialam przemalowac. 
Na szczescie Insta Girls odradzily. 
Cudownie komponuja sie z imitacja parkietu i sprawiaja, iz zwykle, tanie biale meble z JYSK wygladaja bogato, niebanalnie i orginalnie.
Pólki sa wyjmowane co podwaja ich uzytecznosc. 
Mniejsza poslozyla nam za pudelko na klocki.
Wieksza za kosz na zabawki.




Pokoj nie jest gotowy.
Brakuje duzo szczegulow (np. firanek).
Na dniach pojawi sie lamka nocna chmurka wykonana przeze mnie.
 Bedzie wisiec nad lozkiem rozswietlajac i odstraszajac (mam nadzieje)  nocne koszmary











Znacie Miss Pompon?


Jezeli nie to koniecznie musicie poznac. 
Madzia to osoba bardzo zyczliwa, uprzejma i przede wszystkim z sercem! 
Dzis zadko spotyka sie takie osoby! 
Wiekszosc ma klapki na oczach, biega za pieniedzmi nie zwracajac uwagi na to kogo mija na ulicy lub wrecz przeciwnie otacza sie tylko tymi osobami dzieki ktorym moze cos zyskac lub "bo sie oplaca".


Sadzicie, ze pompony sa "dziewczynskie"?
To u nas bedzie "dziewczynsko" na urodzinach :)
4 maja Diego koczny 2 lata. 
Miss pompon pomogla spelnic moja zachciewajke.
Ma byc pomponiascie, szaro i mietowo :)
Usmiercimy (mam nadzieje) mit, ze te cuda z tiulu sa zarezerwowane przedewszystkim dla slodkich dziewczynek.





Ps. Nie pytajcie prosze jak zrobilam pompony bo to tak jakbyscie zapytaly najlepszego ciastkarza w miescie o przepis na jego wysmienite ciasteczka.
 Miss pompon bardzo mi pomogla a ja jej za to dziekuje i tu i teraz obiecujac trzymac jezyk za zebami :)
Sorry!!! :)


Gwiazdki, pudelko na chusteczki, miarka wzrostu, konik, lawka - Galeria Malandia
Wieszak, kotki - Mimi decouage 
Bialo czarny wor na zabawki - Betty'''s Home
Pompony - Ja! 
Do nabycia (piekniejsze) u Miss Pompon

15 komentarzy:

  1. Świetnie to skomponowaliście, rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dość, że zakochana jestem w Diegu, to jeszcze uwielbiam ten pokój!! Ty mi lepiej męża nie przedstawiaj ;-) hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie tam u was. Czekam na reszte w takim razie ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Wam zazdroszczę tego pokoiku,jest piękny :) Te dodatki są rewelacyjne !
    I jeszcze to porównanie Diego na zdjęciach taki malusi,a potem patrzę niżej zdjęcia,a tam siedzi już taki duży chłopiec :*
    Ja też uwielbiam jasne i najlepiej duże przestrzenie.

    Co do pomponów to tylko taki stereotyp tak samo jak z kolorem różowym,który jest niby zarezerwowany tylko dla dziewczynek...my mamy buty,które mają w sobie trochę różowego koloru :P

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana pokój wyszedł niesamowicie!!!!!!!!!! szok ... tak mi się podoba, a te surowe drewno idealnie pasuje zrobiłabyś wielki błąd jakbyś przemalowała;D nadają taki charakter :P
    cudownie cudownie cudownie! sama bym tam zamieszkała ;D!

    OdpowiedzUsuń
  6. pamiętam jak zawsze zazdrościłaś mi białych ścian,
    jak nie mogłaś się doczekać jasnych wnętrz,
    no i się doczekałaś, szybciej niż się tego spodziewałam
    pokój wyszedł super, a pompony powiem Ci, że mistrzostwo świata
    <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokoj "zimny", a pompony dziewczynskie czy nie, slabe jako dekoracja pokoju... bardziej pasowaly by do lazienki bo wygladaja jak myjki do mycia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha dobre, jak zwykle Anonim wie najlepiej i jest EKSPERTEM od wszystkiego :D

      Usuń
  8. Piękny, delikatny, stonowany kolorystycznie pokoik :) Mebelki białe z surowym drewnem wyglądają przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Potwierdzam słowa o Madzi miałam okazję się o tym przekonać przy okazji urodzin mojej M.
    Pokój Diego świetny (te meble to JYSK? Bo jakoś wierzyć się nie chce...)
    Cif ciuf mamy taki sam i lubimy bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I u mnie w nowym domu rozgościła się wszędzie biel ;)
    Fajowski pokoik

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany co tu napisać :P meble z skrzynkami, łóżko, tapeta, pościel i pompony cudowne!!!! ale tek komplet z samolotami jakoś mi nie pasuje.. bardziej z niemowlakiem mi się kojarzy :P Ale ja matka dwóch córek się nie znam na niebieskim :P

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze skomponowane pompony swietnie tez wygladaja w chlopiecym pokoj, co zreszta udowodnilas;) Wszystkiego najlepszego dla Solenizanta(jest z tego samego dnia co ja;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie to wszystko ze sobą gra!

    OdpowiedzUsuń