środa, 27 maja 2015

1.

3

2

1

0

START!




Nie bede sie rozpisywac nad faktem dlaczego zdecydowalam powrocic do blogowania ale powiem Wam dlaczego przestalam prowadzi bloga.

Brak czasu?
Brak checi?
Brak pomyslow?
Brak komputera?
Brak interenetu?
Brak zorganizowania?
Brak … 
NIE !


Ile razy Wasze dziecko ciagnelo za reke aby odciagnac Was od komputera?
Nie uwierze temu, kto napisze NIGDY!
Mnie zdecydowanie za czesto.

"Daj mi jeszcze chwilke"
„Zaraz do Ciebie przyjde”
„5 minut”

Dzieci tak szybko rosna… a ja 5 tak waznych minut spedzalam piszac posta na bloga (bo przeciez MUSIALAM dodac nowy post w tym tygodniu).

BLOG mial byc PASJA w wolnych chwilach.
Chwil wolnych bylo coraz mniej wiec zdecydowalam nie poswiecac 5minut z Diego na 5 minut przy komputerze.

Zapytacie!
Dzis co sie zmienilo?
A ja Wam odpowiem:
Po pierwsze:
Diego codziennie spedza w przedszkolu 4godziny. 
Po drugie:
Wrocilam do pracy w ktorej (wiem, ze to zabrzmi dziwnie) mam duzo wolnego czasu!
Po trzecie:
Zabawa 3latka bardzo rozni sie od zabawy 2latka.
Sa chwile w ktorych dziecko chce zostac samo a ja mu na to pozwalam, wrecz zachecam. Obserwowanie Diego podczas zabawy stalo sie moim nowym hobby. Uwielbiam patrzec jak „samotnie” rozwija swoja wyobraznie.


PS. Kolejny post juz jutro!
Bedzie stylowo :)))
Pozdrawiamy !



1 komentarz: